15 Januari 2011

Hejsan.
Jag ber så hemskt mycke om ursäkt för dålig uppdatering, men
jag håller på att försöka fixa denna sidan. Jag är alltså ägarens
lillasyster, och driver denna sidan åt henne. Sheri är parad
och det har troligtvis tagit sig, de kommer isåfall att bli valpar runt
slutet på Februari, början på Mars. Sky är också parad och har de tagit
sig, så kommer hon få med en veckas intervall.

Jag ska försöka fixa lite nya bilder på dom, 
och även berätta och visa hur de bor och
hur valparna kommer att växa upp.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-19 @ 20:35:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0